Všeobecné podmínky poskytování tělovýchovných služeb
I. Úvodní ustanovení
Společnost Healthy FitCare s.r.o., IČ 083 29 834, se sídlem Petržílkova 2835/1, 158 00 Praha 5, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 317074 (dále také „poskytovatel“) je poskytovatelem tělovýchovných služeb (dále také jen „služby“) podle těchto všeobecných podmínek.
Kontaktní osobou pro poskytovatele je Mgr. David Maťašovský, tel. č. 606 564 133, email david.matasovsky@gmail.com.
Předmětem těchto všeobecných podmínek je úprava některých vzájemných práv a povinností mezi poskytovatelem a klienty a dále stanovení obsahu smlouvy o poskytování služeb (dále také jen „smlouva“), jejíž součástí jsou tyto všeobecné podmínky, není-li ve smlouvě sjednáno jinak.
II. Předmět služeb
Službami se rozumí poskytování fitness, aerobních, kondičních a sportovních cvičení pod vedením profesionálních trenérů a instruktorů v provozovnách poskytovatele.
Služby jsou poskytovány individuálně a ve skupinách do 6, 10 nebo 12 osob.
Služby jsou určeny pro zaměstnance a spolupracovníky nájemců prostor sloužících podnikání v kancelářských budovách ve vlastnictví Marissa West, a.s. (budova TOKOVO).
Provozovna poskytovatele se nachází v budově TOKOVO na adrese Jankovcova 1518/2, 170 00 Praha 7.
Součástí provozoven jsou šatny a další prostory určené k poskytování služeb a k provozním účelům.
III. Uzavírání smluv
Smlouva se uzavírá prostřednictvím rezervačního systému provozovaného na webových stránkách https://tokovofitness.inrs.cz/ (dále také „rezervační systém“). Zájemce o služby po registraci v reservačním systému vyplňuje a odesílá objednávky služeb s uvedením provozovny, druhu služeb, termínu a dalších údajů. Objednávku následně potvrzuje poskytovatel prostřednictvím rezervačního systému.
Poskytovatel je oprávněn zkontrolovat, zdá je zájemce o služby osobou podle čl. II. odst. 3 těchto všeobecných podmínek, v opačném případě je oprávněn objednávku nepotvrdit.
Poskytovatel je oprávněn zrušit potvrzenou objednávku služby v případě, že celkový počet zájemců v uvedené provozovně a termínu je nižší než 3 u cvičení ve skupině do 6 osob nebo je nižší než 6 u cvičení ve skupině do 10 nebo 12 osob, a to nejpozději do 24 hod. před sjednaným termínem. V tomto případě je klient oprávněn využit náhradní termín poskytnutí služby.
Klient je oprávněn potvrzenou objednávku služeb zrušit prostřednictvím rezervačního systému, a to nejpozději do 24 hod. před sjednaným termínem.
IV. Rozsah poskytovaných služeb, ceny služeb a splatnost
Rozsah poskytovaných služeb a ceny služeb jsou stanoveny ceníkem poskytovatele, který je k dispozici prostřednictvím rezervačního systému.
U služeb poskytovaných na základě předplaceného kreditu je rozsah služeb určen ceníkem poskytovatele platným v den jeho zakoupení, a to nejdéle po dobu 6 měsíců nebo do vyčerpání předplaceného kreditu, nastane-li dříve.
Na základě dohody poskytovatele nebo klienta s třetí osobou může úhradu za služby za klienta provádět tato třetí osoba. Ostatní práva a povinnosti klienta tímto nejsou dotčeny.
V. Práva a povinnosti poskytovatele
Poskytovatel poskytuje služby v odpovídajícím rozsahu a kvalitě dle individuálních požadavků klienta s přihlédnutím k jeho fyzické kondici a zdravotnímu stavu.
Poskytovatel kontroluje funkčnost a dobrý technický stav zařízení, hygienu, čistotu, bezpečnost a pořádek ve svých provozovnách, dbá na vzhled, slušné chování a vystupování personálu.
V případě, že klient poškozuje majetek poskytovatele a dalších osob, ohrožuje zdraví a bezpečnost vlastní nebo přítomných osob, hrubě nebo opakovaně i přes napomenutí porušuje pravidla společenského chování a tyto všeobecné podmínky jiným způsobem, je poskytovatel oprávněn klienta z prostorů své provozovny vykázat nebo odmítnout klientovi vstup. Klientovi v tomto případě nenáleží náhrada za uhrazené a nevyužité služby.
Poskytovatel odpovídá za škodu na majetku a zdraví klientů v rozsahu stanoveném obecně závaznými předpisy. Poskytovatel však neodpovídá za škodu způsobenou v důsledku nedodržení těchto všeobecných podmínek klientem nebo úmyslným, nedbalým či bezohledným jednáním klienta, u něhož vznik nepříznivých následků klient mohl nebo měl předpokládat.
Poskytovatel odpovídá za škodu na věcech odložených v rozsahu stanoveném obecně závaznými předpisy. Za peníze, osobní doklady, klenoty, jiné cennosti a věci větší hodnoty poskytovatel odpovídá pouze v případě jejích předání klientem do úschovy odpovědnému zaměstnanci poskytovatele.
VI. Práva a povinnosti klienta
Klient je oprávněn využívat provozovnu poskytovatele po dobu cvičení ve sjednaném termínu. Po skončení doby, po kterou jsou klientovi poskytovány služby, je klient povinen vyklidit šatní skříňku, odevzdat vypůjčené věci (ručník, zámek apod.) a provozovnu poskytovatele opustit.
Klient je povinen dodržet sjednaný termín poskytnutí služby, dostavit se do provozovny připravený a vhodně oblečený. V případě nedodržení klientem sjednaného termínu bez vážného důvodu, klient nemá právo na náhradu a služba se považuje za řádně poskytnutou.
Klient je oprávněn reklamovat poskytovateli vadně poskytnutou službu, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů ode dne poskytnutí služby. O výsledku přezkoumání reklamace poskytovatel vyrozumí klienta bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů ode dne podání reklamace. Bude-li reklamace poskytovatelem uznána jako oprávněná, poskytne poskytovatel klientovi náhradní plnění v odpovídajícím rozsahu.
Klient je povinen dodržovat pokyny trenérů a instruktorů, nepoškozovat majetek poskytovatele a dalších osob, používat zařízení provozovny poskytovatele v souladu s jeho účelem a návodem k použití, neohrožovat sebe ani ostatní přítomné osoby.
Klient je povinen dodržovat provozní řád budovy a podmínky užívání místnosti, v níž se nachází provozovna poskytovatele, stanovené vlastníkem budovy.
Klient je povinen dodržovat pravidla společenského chování.
Klient je plně odpovědný za svůj zdravotní a psychický stav, přiměřenost a intenzitu fyzických výkonů. Je-li to nutné s přihlédnutím ke zdravotnímu stavu, je klient povinen vyžádat si stanovisko lékaře a dbát jeho pokynů. Klient je povinen písemně oznámit poskytovateli nutnost zvýšené pozornosti nebo zvláštního přístupu ke klientovi ze strany trenérů a instruktorů a ostatního personálu z důvodu zdravotního stavu klienta. Informaci o svém zdravotním stavu v nezbytném rozsahu je klient povinen sdělovat trenérům a instruktorům také ústně. Není-li toto oznámení učiněno, má se za to, že klient žádný zvláštní přístup nepotřebuje. Je-li klient nezletilou osobou, povinnosti podle tohoto odstavce plynou i zákonnému zástupci této osoby.
K odkládání věcí (s výjimkou peněz, osobních dokladů, klenotů, jiných cenností a věcí větší hodnoty) je klient povinen využívat výhradně šatní skříňku, kterou musí bezpečně uzamknout. Peníze, osobní doklady, klenoty, jiné cennosti a věci větší hodnoty je klient povinen předat do úschovy odpovědnému zaměstnanci poskytovatele.
VII. Ochrana osobních údajů
Poskytovatel vede evidenci klientů obsahující jejich osobní údaje a údaje o zdravotním stavu, jsou-li poskytovateli poskytnuty.
Klient vyplněním a odesláním objednávky služeb prostřednictvím rezervačního systému uděluje výslovný souhlas s tím, aby poskytovatel shromažďoval a zpracovával jeho osobní popřípadě údaje o zdravotním stavu uvedené v objednávce či jinak sdělené poskytovateli, a to výhradně v souvislosti s poskytováním služeb. Tento souhlas se uděluje po celou dobu trvání smlouvy a dále po dobu 12 měsíců ode dne zániku smlouvy s výjimkou osobních údajů, které jsou součástí účetních dokladů a které jsou uchovávány po dobu 10 let počínajících koncem účetního období, kterého se týká příslušný účetní doklad.
Veškeré osobní údaje jsou určeny pro interní potřeby poskytovatele a jsou poskytovány třetím osobám výhradně pro potřeby plnění smluvních a zákonných povinností, tedy zejména pro poskytnutí služeb, rezervaci termínů cvičení, zpracování objednávek a kontrolu oprávnění přístupu do provozoven.
Osobní údaje jsou předávány do platebního systému GOPAY, s.r.o., IČ 260 46 768, se sídlem Planá 67, PSČ 370 01, a to výhradně k zajištění úhrady ceny služeb. Dále jsou osobní údaje předávány společnosti zajišťující externí účetní služby za účelem vedení účetnictví a plnění daňových povinností. Osobní údaje spotřebitelů jsou předávány společnosti zajišťující externí účetní služby v anonymizované podobě, osobní údaje podnikatelů jsou předávány s výjimkou emailové adresy kompletně. Platební údaje nejsou shromažďovány poskytovatelem, využívá je jen poskytovatel platebních služeb.
Osoba, ke které se osobní údaje vztahují, má právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost údajů a také právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů.
VIII. Doba trvání smlouvy
Smlouva skončí poskytnutím služby ve sjednaném rozsahu.
Klient je oprávněn smlouvu písemně kdykoliv vypovědět bez udání důvodů, a to nejpozději do 24 hod. před nejbližším sjednaným termínem poskytnutí služby, nebo bez výpovědní doby, není-li sjednán termín poskytnutí služby.
Poskytovatel je oprávněn smlouvu vypovědět bez výpovědní doby z důvodu hrubého porušení klientem těchto všeobecných podmínek. Poskytovatel je také oprávněn smlouvu vypovědět bez výpovědní doby z důvodu opakovaného porušení těchto všeobecných podmínek klientem, byl-li klient vyzván k nápravě a upozorněn na možnost výpovědi ze strany poskytovatele alespoň 7 dnů před podáním výpovědi.
Poskytovatel je oprávněn smlouvu vypovědět z důvodu ukončení činnosti v provozovně s výpovědní dobou do konce kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž došlo k výpovědi.
Jsou-li klientovi poskytovány služby na základě předplaceného kreditu a dojde-li k výpovědi smlouvy ze strany klienta nebo poskytovatele, z ceny předplaceného kreditu se odečte cena poskytnutých služeb a případný kladný rozdíl poskytovatel klientovi vrátí do 15 dnů ode dne doručení oznámení o výpovědi smlouvy.
Od smlouvy lze odstoupit z důvodů stanovených zákonem.
Klient je oprávněn kdykoliv se souhlasem poskytovatele postoupit svá práva a povinnosti ze smlouvy třetí osobě.
IX. Závěrečná ustanovení
Není-li stanoveno jinak, písemnosti se doručují poskytovateli na adresu jeho sídla.
Písemnosti se doručují klientovi na kontaktní adresu, kterou klient sdělí poskytovateli. Klientovi také lze doručit osobně v provozovně poskytovatele oproti potvrzení o převzetí písemnosti. Není-li změna kontaktní adresy klienta oznámena poskytovateli, má se za to, že písemnost zaslaná na poslední známou adresu se dostane do sféry dispozice klienta bez ohledu na to, zda se na této adrese skutečně zdržuje.
Nevyzvedne-li si adresát písemnost nebo nepodaří-li se mu písemnost doručit, považuje se za den, kdy byla písemnost adresátovi doručena, poslední den lhůty k vyzvednutí písemnosti u poskytovatele poštovních služeb v případě, že adresát nebyl zastižen nebo den neúspěšného pokusu o doručení v případech, že adresát není na této adrese známý, odstěhoval se na jinou adresu, nebo odmítl převzít písemnost.
V případě, že klient nesdělí poskytovateli svou kontaktní adresu, doručení písemnosti lze nahradit zasláním zprávy na emailovou adresu, kterou klient uvede při registraci v rezervačním systému nebo jinak sdělí poskytovateli. Není-li změna emailové adresy klienta oznámena poskytovateli, má se za to, že zpráva zaslaná na poslední známou emailovou adresu se dostane do sféry dispozice klienta bez ohledu na to, zda tuto adresu skutečně užívá. Zpráva se považuje za doručenou dnem jejího odeslání.Ve věcech výslovně neupravených těmito všeobecnými podmínkami se vzájemná práva a povinnosti poskytovatele a klienta řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
Tyto všeobecné podmínky jsou účinné ode dne 19. 9. 2019.
Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)